معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

رونمایی از ۱۳ فیلم تولید شده قرارگاه شهید آوینی فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در روز ملی سینما 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در روز ملی سینما از ۱۳ فیلم تولید شده قرارگاه شهید آوینی اداره کل فرهنگ‌های شاد اسلامی استان کرمانشاه رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲ 09 September 2024
جمال برفی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در روز ملی سینما علاوه بر رونمایی از ۱۳ فیلم تولید شده قرارگاه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از تولیدات مستند و داستانی در حوزه اربعین نیز رونمایی می‌شود.
 
وی افزود: از سه فیلم فاخر تولید شده در قرارگاه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با عنوان مستند معرفی اقلیم، معرفی زیستگاه و چهره‌ها و شاخصه‌های استان کرمانشاه نیز رونمایی می‌شود.
 
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: به مناسبت روز ملی سینما در تاریخ ۱۰ مهر ماه جشن مهر سینما که چهارمین جشن سالیانه سینماگران است، برگزار شده و در این جشن آثار برتر سال معرفی و همچنین تقدیر و تجلیل از برترین‌ها صورت می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: دوازدهم مهرماه اختتامیه کشوری جشن مهر است که برگزیدگان جشنواره به جشن مهر سینمای تهران معرفی می‌شوند.
 
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون ابلاغیه‌ای در خصوص نیم بها شدن بلیط سینماهای استان کرمانشاه دریافت نشده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار